.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جوابیه تربیت بدنی مازندران + توضیحات ضروری شمال نيوز
استمداد از دکتر عباسی برای پایان نابسامانی در ورزش مازندران
بی تردید وزیر محترم ورزش و جوانان که خود با استان مازندران آشنایی کامل دارد و رسانه های استانی را نیز رصد می کند به خواست رسانه ها در ارتقا ورزش مازندران و همچنین نگاه ویژه به جوانان این استان پاسخ مثبت خواهد داد و با انتصاب مدیری شایسته به نابسامانی های موجود در این مجوموعه پایان خواهد داد .
استمداد از دکتر عباسی برای پایان نابسامانی در ورزش مازندران


جوابیه تربیت بدنی مازندران + توضیحات ضروری شمال نيوز

مدیر مسئول محترم سایت شمال نيوز

با سلام و احترام

پیرو درج خبری در آن سایت تحت عنوان "مدیر کل ورزش مازندران و مکاتبات فرا قانونی " ‌كه در تاريخ ۱۸ شهریور ۱۳۹۰ با كد خبر ۱۶۱۵۷ در آن سايت رؤيت شده لازم است جوابيه ذيل را براساس ماده ۱۹ قانون مطبوعات جمهوري اسلامي بر روي صفحه اصلي آن سايت قرار دهيد.

با توجه به ضرورت تشکیل وزارت ورزش و جوانان و پس از رای اعتماد لازم نمایندگان محترم مجلس به جناب آقای دکتر عباسی بعنوان اولین وزیر ورزش و جوانان ؛ ادارات کل تربیت بدنی و نمایندگی سازمان ملی جوانان در استانها جملگی در یک خانواده بزرگ و بنام ورزش و جوانان و در فضای آرام و بدور از هرگونه تنش و حساسیت می بایست فعالیت نمایند و این موضوع با توجه به سیاستهای وزارت تازه تاسیس ورزش و جوانان و طی ابلاغ شماره ۲۸۵۷۵/۱ مورخ ۲۴/۵/۹۰ صادره از سوی وزیر محترم مسئولیت انجام امورات مالی و هزینه ای اداره کل تربیت بدنی و نمایندگی سازمان ملی جوانان در مازندران به شخص آقای نصرالله پریچهره مدیر کل سپرده شد.

لذا با توجه به مکاتباتی که از سوی مدیران محترم ارشد وزارت متبوعه و همچنین استاندار محبوب مازندران تحت عنوان " مدیرکل ورزش و جوانان " به این اداره کل ارسال گردیده است ؛ چنین به نظر می رسد که برای انجام خدمت به مردم و جوانان نیاز به دلسوزی ؛ همیت و تلاش دارد که در حال حاضر مازندران از این قاعده مستثنی نیست و یکایک این خانواده بزرگ برای موفقیتهای بیشتر در حال تلاش و کوشش شبانه روزی می باشند و مدیر کل محترم نیز همانند سایر ارکان و اعضای این جامعه بزرگ از هر گونه کوششی دریغ ننموده و نخواهند نمود.

لازم بذکر است جناب آقای پریچهره مدیر کل محترم هیچگونه اصرار و یا حساسیتی نسبت به اینکه مدیرکل ورزش و جوانان مورد خطاب بگیرند نداشته و اگر هم در خبرگزاری ؛ سایت و یا روزنامه ای عنوان "مدیر کل ورزش و جوانان" درج گردیده به دستور و یا خواست ایشان نبوده بلکه برای احترام به تشکیل وزارت ورزش و جوانان و ابلاغیه مذکور این امر صورت گرفته . همه کارکنان و مدیران این مجموعه بزرگ همواره با توجه به پتانسیل بالای جوانان مازندرانی در عرصه های مختلف دغدغه خدمت و انجام امورات مربوطه و نیل به اهداف عالیه نظام در حوزه ورزش و جوانان داشته و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته پنج ساله تمام تلاشمان این است که با برنامه و با قدرت هر چه تمام تر به پیش برویم تا مازندران و مازندرانی همیشه سرافراز و سربلند باشد.

ورزش مازندران با توجه به همه کمبودها در روزهای اوج خود به سر می برد و دغدغه خدمت به نسل جوان بالاتر از این حرفهاست که به حاشیه سازی و جوسازی برخی عناصر معلوم الحال توجهی بنماید . زیرا افرادی با هویتی مشخص و پیشینه ای آشنا برای جامعه بزرگ ورزش مازندران قصد دارند تا با تخریب وجهه خدمتگزاران ورزش مازندران ، سوء نیتهای خود را در ورزش عملی کنند و دلسوزی بظاهر خود را با اینگونه اعمال ناشایست و غیر جوانمردانه عملی کنند.

ورزش مازندران امروز بیشتر از همیشه نیازمند آرامش و وحدت است و قطعا با حسن مدیریت جناب دکتر عباسی وزیر محترم ورزش و جوانان شاهد ادامه این ثبات و امنیت روحی و روانی در مازندران در بعد ورزش و جوانان مازندران خواهیم بود.

از اصحاب محترم رسانه و جراید انتظار میرود در تداوم این فضای وحدت و همدلی مانند گذشته یار و یاورمان باشند و با انتقادات و پیشنهادت سازنده ما را در این راه خطیر همراهی نمایند.

سید مهرداد یعقوبی جویباری - مسئول روابط عمومی و فناوری اطلاعات

توضیحات ضروری :

دریافت این جوابیه هرچند دیرهنگام ، از دستگاه ورزش مازندران را به فال نیک می گیریم .

فال نیک از آن جهت که بالاخره پس از انتقادات گسترده از ضعف مدیریت در تربیت بدنی استان ؛ مدیران این دستگاه به فکر پاسخگویی به افکار عمومی افتاده اند . هرجند به نظر می رسد در این مورد نیز چون جایگاه و پست آقای مدیرکل مورد تشکیک قرار گرفت خود را مجاب به پاسخگویی دانستند .

اکنون با نگاهی به رسانه های استان یک سئوال اساسی بوجود می آید که آیا انتقاداتی که بواسطه نحوه عملکرد این مدیرکل و زیر مجموعه آن در رسانه ها منتشر می شد جای پاسخ نداشت که اینبار با طرح یک موضوع روشن و شفاف وزارتی برآشفته شده و با طرح مسائلی حاشیه ای رسانه ها را متهم می نمایند ؟

و اما چند نکته :

- ارتباط و تعامل مناسب با رسانه ها اعجاز مدیران موفق و توانمند است که می تواند با یگ نگرش مثبت وسازنده همدوش با خبرنگاران ارتقای ورزش استان را بهمراه داشته باشد ؛ تربیت بدنی استان مازندران در بعد از انقلاب و قبل از روی کار آمدن وانتصاب احساسی پریچهره بعنوان مدیرکل این دستگاه مهم از مدیران کلی برخوردار بود که شیوه تعامل مناسب و حرفه ای با رسانه ها را خوب یا نسبتا دانسته و راز پویایی وموفقیتهای پی درپی ورزش استان را در گرو وحدت وهمدلی می دانستند و همچنان این ارتباط پس از ۳۰ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ادامه دارد , آنان عموما افرادی منطقی ؛ دلسوز و نقدپذیری بودند که با حجم بالای انتقاد هرگز واژگان زشت و تنش زا وتحریک کننده ای را در باب خبرنگاران بکار نمی گرفتند

-پریچهره به گواه بسیاری از مدیران رسانه های مجازی در سکوی اول مدیران کل ضعیف و ناکارآمد برقرار کننده تعامل و ارتباط دوسویه ونقدناپذیری با رسانه ها و توجه به روابط عمومی نام خواهد گرفت و در تاریخ تربیت بدنی ثبت وماندگار خواهد شد ؛ این نگرش برابر ارزیابی رسانه ها از چگونگی ارتباط مدیران کل سنوات گذشته تربیت بدنی تا به امروز است , از اولین مدیرکل تربیت بدنی بعد از انقلاب یعنی سبحانی تا متقی ؛ شتابان خطیب , آبهشت , نوری ؛ غره ؛ نادری ؛ منتقمی وحسینی که بسیاری از آنان همچنان تعامل وارتباط حسنه خود را با خبرنگاران منتقد و همسو حفظ نموده اند ودر مقابل نقد وانتقاد هرگز شتابزده ومتهم کننده به رسانه ها عمل نکرده اند و حتی با نشستهای آسیب شناسی با مخالفین ومنتقدین خود تعجیل می نمودند و با تحمل صدای مخالف به تقدیر از منتقدین می پرداختند , منتقدینی که دغدغه و افسوسشان روزهای کم رنگ شده قهرمانی و پیشرفت جوانان ورزشکار این استان قهرمانپروز است ؛ ولی افسوس پریچهره این مسیول روابط عمومی زمان مدیرکلی " نادری " هرگز نتوانست درس والفبای ایجاد تعامل و پاسخگویی و به دنبال آن رفع نواقص را از مدیران گذشته بیاموزد.

- با توجه به جوابیه این اداره کل : ( طی ابلاغ شماره ۲۸۵۷۵/۱ مورخ ۲۴/۵/۹۰ صادره از سوی وزیر محترم مسئولیت انجام امورات مالی و هزینه ای اداره کل تربیت بدنی و نمایندگی سازمان ملی جوانان در مازندران به شخص آقای نصرالله پریچهره مدیر کل سپرده شد.

پاسخ : کجای این نامه اشاره به حکم مدیرکلی تربیت بدنی و جوانان دارد ...که در سایت رسمی تربیت بدنی وارسال اخبار و پیامکهای پی درپی ، خود را مدیرکل ورزش و جوانان می داند و در تنظیم وارسال خبر به رسانه ها تاکید دارد بنویسند مدیرکل ورزش و جوانان ...

متاسفانه این مدیر، بظاهر سعی در وانمود نمودن این نکته که چندان حساس بر نوشتن نام مدیرکل ورزش و جوانان ندارد اما خود وهمکارانش در اداره کل تربیت بدنی گواهند که تلاش دارد تا رونوشتها و نامه های ارجاعی ستاد و.... که در بسیاری از جاها نام مدیرکل ورزش و جوانان در آن آمده را جهت درج دررسانه ها و.... ارسال نماید تا به نام مدیرکل ورزش و جوانانش دلخوش باشد!!!

- رسانه ها ضمن احترام به کلیه پرسنل پر تلاش و بی ادعای تربیت بدنی که سالهای سال خبرنگاران ؛ شاهد تحمل دریافت اندک اضافه کار و حقوق دریافتی شان در مقابل حقوق واضافه کاربالای برخی مدیران این دستگاه نسبت به آنان است و احترام به کلیه پرسنل پر تلاش و بی ادعای تربیت بدنی که با انبوه فعالیتهای گسترده ورزشی شبانه روز در تلاشند واز بسیاری از عملکرد های پریچهره به شدت ناراضی ؛ اعلام میدارد هرگز غافل از زحمات آنان نبوده و آنچه مایه تاثر وتاسف ماست ؛ عدم انتقال درست زحمات و برقراری تعامل خبری با همه رسانه هاست که زحمات این عزیزان را در چرخ دندده حمایت احساسی برخی دستان پنهان به هدر می دهد و مانع تحقق و ظهور مدیران کل توانا و کارآمد در مسند ورزش مازندران می شود هرچند با آمدن دکتر عباسی این انتظار بزودی به پایان خواهد رسید....

-این مدیرکل سمج بر پست مدیرکل ورزش و جوانان ؛ باید با تامل بر رفتارش ؛ اصلاح در برقراری ارتباط منطقی با رسانه ها ؛ تحمل پذیری بر نقد و پذیرش انتقاد سازنده و رفع کاستی ها و توجه بیشتر به روحیه روابط عمومی ؛ کمی خود را به متانت در پاسخگویی به فریاد وصدای انتقاد مجهز کند تا اینگونه نامش را به عنوان پر انتقاد ترین مدیرکل استان در رسانه ها همچنان در سکوی اول ضعیف ترین مدیرکل در تاریخ تربیت بدنی در عملکرد ورزشی وحتی ایجاد تعامل یا خبرنگاران نبیند.

- امیر پریچهره خود شاهد است واسناد ومستندات آرشیوی این سایتها همچنان موجود ؛ که خبرهای بسیاری در وصف و تلاش سالهای اول خدمتش درج شده وحتی او با تماسهایش تشکر خود را اعلام نموده است اما چه بر سر ورزش مازندران آمده که این روزه ها وپس ازگذشت ۴ سال وقتی به ارزیابی عملکردش می پردازیم ابهامات و کاستی های زیادی وجود دارد که وظیفه رسانه ای ما حکم می کند آنرا منعکس نماییم واینبار به جای تقدیر وسپاس متهم می شویم !!!

در پایان جای بسی تاسف دارد که دستگاه ورزش استان در مقابل انتقادات بی تاب بوده و چند سایت را به تخریب خود متهم کرده و به جای رسیدگی به کاستی ها و رفع نواقص عملکردی اش ؛ خود را بدور از ضعف ها می داند .

بی تردید وزیر محترم ورزش و جوانان که خود با استان مازندران آشنایی کامل دارد و رسانه های استانی را نیز رصد می کند به خواست رسانه ها در ارتقا ورزش مازندران و همچنین نگاه ویژه به جوانان این استان پاسخ مثبت خواهد داد و با انتصاب مدیری شایسته به نابسامانی های موجود در این مجوموعه پایان خواهد داد .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 25 شهريور 1390
زنده باد سید هادی حسینی قویترین مدیر کل تربیت بدنی مازندران.انشااله ایشان را در سنگر نمایندگی مجلس ببینیم
نا شناس 25 شهريور 1390
این آقا قلدره همون آقا خوشتیپه نیست که ادعای خوشتیپس اش همه رو کشته و همش موهای خودشو رنگ میکنه و همش دعوا راه می اندازه و توی راهروهای اداره کل هوار میکشه و هر روز توی اتاقش مراسم نازکشون هست ... البته در سفرهای خارجی اشون (آلمان و ... ) برای برخی سوغاتی هم آوردند ... ایشون متخصص امور دکوراسیون و تشریفات در سطح فوق بین المللی هستند ... راستی پژو نقره ای که پلاک عقب سمت راستش شکسته است چند وقتیه که تحویل رفیق آقا خوشگله شده که حتمن بهش قرض داده تا بره روز عید فطر بازرسی کنه ببینه سالنهای کیاسر یه وقت توی تعطیلات باز نباشن... یه سئوال جالب اینکه چرا همیشه با اینکه توی اتاق هست و مهمان هم داره درب اتاقشو از تو قفل میکنه ... راستی میگن این آقا خوشتیژه رابطه خوبی با آقای ب . م (مدیر کل اسبق) داره که الان در وزارتخانه پست خوبی داره و دائم با هم در ارتباط تلفنی هستند و مدیرکل نمیدونه که همین رفیق شفیق و سینه چاکش دو دستی تمام اخبار و اتفاقات ورزش مازندران را تقدیم ب . م میکنه ... این آقا خوشتیپه که به درجه رفیع جانبازی نائل اومده چند روزی رو بهمراه تیم بازرسی ویژه با هواپیما به ماموریت تشریف بردن که جای بسی خوشحالی است که تیم بازرسی از 2 نفر به 3 نفر رسیده و احتمالن کم کم علی بیکی هم بعنوان کارشناس جدید بازرسی برای بازرسی خودروها و جبیب جیاتی هم بعنوان مسئول بازرسی محوطه و اصغر چلویی هم بعنوان مسئول بازرسی چمن ها و گل های ادارات کل ورزش استانهای کشور همراه این تیم سفر خواهند نمود و کم کم ضرورت داشتن یک هواپیمای اختصاصی برای ورزش مازندران اجساس می شود ... در ضمن ایشون قبلن هم سابقه استفاده از خودروی دولتی و تصادف شبانه در جاده دریا را دارند ...
نا شناس 25 شهريور 1390
پری... چند روزی پیداش نیس، معلوم نیس چه نقشه ای داره میکشه ، چهار نفر از محافظاش هم تو اداره کل نیستند، 4 نفری که مثل دیوار حایل و مثل مگس باهاشن ، شاید مشهد باشن، آها رفتند بازرسی ... درسته ...
نا شناس 25 شهريور 1390
يه بازرسي براي دراويش ساري هم بذارين كه خيلي لازمه ....
نا شناس 25 شهريور 1390
بالاخره يكي از ماشين هاي تازه خريداري شده هم پلاكش نصب شد و به ماشين هاي قبلي پريچهره (پرشيا سفيد و پرشيا نقره اي و پاترول 4 در) اضافه شد و كاروان ماشينها با اضافه شدن يك ام وي ام تكميل ميشه... مبارك باشه ... چقدر بيتابي ميكرد پريچهره براي سوار ماشين جديد... به به... به به
نا شناس 26 شهريور 1390
پري ......جون ناراحت نباش همه مي دانند دلت چقدربراي ورزش وخدمت به جوانان ميسوزد نه براي پست مديريت وجايگاه اش مواظب خودت باش
مهران 26 شهريور 1390
همه عزيزان حق دارند .انشالاه خبري در راه است و مدير صادقي جاي امير خان ميايد ارزشي ورزشي و توانمند.علي يارتان.ف
رسول 26 شهريور 1390
نشستن بر مدیریت اداره ورزش وجوانان استان فقط و فقط استاد سید احمد جعفری از افتخارات واستاد فرهیخته دانشگاه ؛جوان وفعال و خوش فکر
از هیات ورزشی 26 شهريور 1390
با نهایت تشکر از مدیریت محترم شمال نیوز ، درود بر شما و پاسخ زیبای شما باز هم میگیم درودبرشما... (( اقای پریچهره واقعا فقط و فقط به دنبال برچسب های فیگوری است از وقتی که ایشون مدیر کل شد معنا ومفهوم و صداقت ورزشی در سراسر استا ن ازبین رفت ، ایشان همه چیز در ورزش را که مفهوم واقعی بوده ازبین برده و به تبع ایشون در شهرســــــتانها نیـــــز بی بندباری راه افتاد جالبه همه زیر مجموعه ها برای توجیه اعمال ناشایست خودشان در اداره کل و شهرستانها ، همه یکصدا میگند مدیر کل وقتی اینه چرا ما نباشیم.
مدیر یت شمال حق با شماست هم مدیر کل و هم روسای شهرستانها سریعا بدون ابلاغ خودرا مدیر ورزش و جوانان دانستند ،مدیر کل محترم به جای پر کردن کمبودهای شخصیتی خود بهتره یک تاملی د ر وضعیت فعلی واحدهای مختلف اداره کل داشته باشی تا ببینی چه خبره ؟ یک سری هم به وضعیت نا بسامان شهرستانها بزن ببین چه خبره ؟ یک سری یه ساختمان هیاتها بزن ببین چه خبره ؟ فساد از همه نظر بیداد میکنه ، اون وقت با اون جوابیه دست وپا شکسته می خواهی چی رو تفهیم کنی ؟ مدیر جون به وضعیت سامان بده نه به خودت ؟؟ به قول معروف :
کسی که وجدان خود را برای کسب شهرت خود فدا کند همانند نادانی است که تابلوی نقاشی را برای به دست اوردن هیزم سوزانده باشد ((پائلو )) حکایت مدیر کل تربیت بدنی نیز بدتر از نقاش نادان است که اصلاح شدنی نیست کجائید مدیر حسینی ، مدیر منتقمی ... صداقت و ابهت یعنی مدیران پیشین.
ساری 27 شهريور 1390
آقای پریچهره ناراحت نباشید شما لایق هم نباشید فعلا اجبارا هستی تا...
ahmad 27 شهريور 1390
راستی چرا نمایندگان مجلس در مورد مسائل ورزش مازندران سکوت کردند؟
م ن 29 شهريور 1390
پريچهره مدير ورزشي است واصلا با حسيني قابل مقايسه نيست تعامل حسيني با ارباب جرايد يك نوع باج دادنو حقالسكوت بود بااهداف درازمدتكه يكي ازا هداف تا چند ماه ديگر مشخص ميشود اما پريچهره دنبال اهداف اينجوري نيست 2 پريچهره بدون اشكال نيست در مورد اصافهكار ... درستميفماييد 3 يك باندي درادارهگل ورزش مازندران چندين سال حاكم است كه نه پريچهره ونه حسيني ونكساني كه شما اسم برديد نتوانستند كاري بگنند روساي هيتهاي كاراته جودو فوتبال دووميداني ....بالاي بيست سال سابقه رياست دارند طي اين بيست سي سال كي آمد بررسي كرد كه شما داريد چهكار ميگنيد4 وصيعت مالي وساخت و ساز و بده بستان هم بشكل مورد سوم است كه اشاره شد هر كس كوچگترين اعتراصي بكند حذف شده وميشود طي اين همه سالها ساخت تاسيسات ورزشي بهاين شكل بوده وهست هر يك از پيمانكاران هركاري راخواستن كردن سالنهاي را تحويل شهرستانها دادن كه بالاي 40 الي 30 درصد اشكال فني داشته ودارد نه دست پريچهره است ونه دست مديران قبل او هركي اعتراص كرده رفت بايد با اين باند همراه باشي تابماني
ali 29 شهريور 1390
مقایسه پریچهره و حسینی در همه ابعاد قیاس مع الفارق است ... همه میدانند و خود پریچهره هم میداند که در حد رئیس اداره شهرستان ساری هم که بود حسینی اونو قبول نداشت و تبعیدش کرد قزوین... ضمنا حسینی به هیچ کس باج نمی داد چه برسه به ارباب جراید و یا حق السکوت . ضمن اینکه ارتباط منطقی داشت و نقدپذیر هم بود و تعامل داشت
نا شناس 29 شهريور 1391
پریچهره یک ترسوی به تمام معنا مخصوصا از رئیس هیاتش
علي 3 آذر 1391
بايد انصاف داشت
jgu 3 آذر 1391
بايد انصاف داشت

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.169 seconds.